Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 8 november 2010

Vlieg met me mee

Trijntje Oosterhuis - Vlieg met me mee 
(1998)

Laat je hoofd niet hangen 
Ook al heb je verdriet 
De wereld is zo slecht nog niet 
’t Is wat jij er in ziet 
Kijk maar om je heen 
Ik wijs je de weg 
Je bent niet alleen 

Het leven stelt op zich niets voor 
Het is wat jij ervan maakt 
Alles wordt nu anders 
Het is tijd dat je ontwaakt 
Ga je met me mee 
Dit is je kans 
Grijp hem meteen 

Kom vlieg met mee 
Over land over zee 
Over zee 
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon 
Wie of wat je ook bent 
Dit is het moment 
Het is nu of nooit 
Vlieg weg en kijk niet achterom 
Niet achterom 
Er ligt meer voorbij die grens dan je ooit denken kon 

Op elke hoek wacht een verhaal 
Dat je nooit hebt gehoord 
Beleef je leven als een film 
Gooi je angst overboord 
Een dag duurt niet zo lang 
Doe wat je moet doen 
En wees maar niet bang 

Kom vlieg met mee 
Over land over zee 
Over zee 
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon 
Wie of wat je ook bent 
Dit is het moment 
Het is nu of nooit 
Vlieg weg en kijk niet achterom 
Niet achterom 
Er ligt meer voorbij die grens dan je ooit denken kon 

Kies wie je bent 
Speel je een schurk of een held 
Ben je een mooie prinses 
Of speel je jezelf 

Kom vlieg met mee 
Vlieg met me mee 
Over land over zee 
Over zee 
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon 
Wie of wat je bent 
Wie of wat je ook bent 
Dit is het moment 
Het is nu of nooit 
Of nooit 
Vlieg weg 
Vlieg weg en kijk niet achterom 
Niet achterom 
Er ligt meer voorbij die grens dan je ooit denken kon 

Spreid je vleugels naar een goud omrande horizon 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten