Welkom op mijn netvlies.

Translate

donderdag 11 november 2010

Spirituele weetjes enzo...


Een meisje ziet energieballen.
Jaren geleden was er een klein meisje die in een grote stad woonde. 

Op een dag zat zij voor het raam en keek naar buiten. 
Buiten voor haar huis stonden mooie bomen en daar genoot zij altijd erg van. 

Op die dag zag het meisje allemaal doorzichtige ballen rond de bomen. 
Ze waren erg mooi van kleur, geen felle kleuren maar zachte 
pastel kleuren. 
Het waren er zo veel dat het leek of de hele straat ermee gevuld werd. 
Ze was hiervan erg onder de indruk, en bleef lang naar deze ballen kijken. 
Je kon ook door de ballen heen de overkant van de straat zien. 

Zij 'wist' dit zijn energieën maar vergat deze betekenis ook gelijk weer. 
Wel dacht zij nog vaak terug aan de doorzichtige ballen. 

Jaren later komt het zelfde meisje (ze is nu inmiddels een 
jonge vrouw), een jongetje tegen. 
Hij begint tegen haar te praten en dan zegt het jongetje. 
'Ik zie soms in de lucht hele mooie doorzichtige ballen die erg 
mooi van kleur zijn" . 

"Oh ja", zegt het meisje "dat lijkt mij erg mooi om te zien". 
"Ja" zegt het jongetje "dat is het ook. 
En weet je..... dit zijn de energieën van de dieren. 
Ook bij mensen kan je deze doorzichtige ballen zien, 
dat zijn dan de energieën van overleden mensen". 

Ze praten samen nog wat verder en gaan dan ieder 
weer naar huis. 

Thuis denkt de jonge vrouw weer terug aan wat het 
jongetje haar heeft verteld. 
Het schiet haar te binnen dat toen ze een klein meisje was 
ook deze ballen had gezien. 
En inderdaad soms nog wel ziet rond de bomen. 

Ze vindt het heel bijzonder dat het jongetje dit met haar 
heeft willen delen, en denkt nog vaak en hem terug.
 

Ik herken me in dit verhaal. Zag net hetzelfde vroeger bij bomen en zie nu alles nog duidelijker. Raar dat ik dit verhaal vond. Ik vond dit fijn om dit te vinden omdat ik me daarin herken wat ik beleef.

Gelieve mijn afbeeldingen niet te kopiëren, danku!!!



True_love.
True love is hard to find, but if you look closely, you'll see that every love is true... 


Dag lieve engel...

Dag lieve engel... 

ik ontmoette je even. 
Je palmde me helemaal in... 
en nu blijf ik achter 
in eenzaamheid verlangend naar je glimlach... 
Gelieve mijn afbeeldingen niet te kopiëren, danku!!!
De regenboogbrug.
Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet. 
Als een dier waar je veel van houdt doodgaat, 
dan gaat dat dier naar de Regenboogbrug. 
Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden, 
zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen. 
Er is genoeg eten, water en zonneschijn 
en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig 

Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter. 
Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond, 
precies zoals wij ze herinneren in onze dromen. 
De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding: 
Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje 
achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, 
maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen 
en in de verte tuurt. 

Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. 
Plotseling verlaat hij de groep, rent over het groene gras, sneller en sneller. 
Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen, 
houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging. 
Om nooit meer uit elkaar te gaan. 

De vrolijke kussen overstelpen je gezicht, je handen aaien zijn liefdevolle kop 
en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven. 

En dan gaan jullie samen over de regenboogbrug 

Auteur onbekend
Gelieve mijn afbeeldingen niet te kopiëren, danku!!!

Liefde.
In Licht en Liefde. . .geniet van dat wat nu is. . .kijk met je Hart niet met je ogen. . .alleen maar Liefde. . .dat is wat telt. . .dat is hetgeen waardoor jij geboren werd. . .al die warme handen om je heen...mensen die in je geloven. . .heel veel van je houden. . .bekijk ze met jouw Hart. . .zie hun innerlijk. . .geef ze. . .Alleen maar Liefde 

Jezelf.

Haal het beste uit jezelf!!! 


Het is het enige wat je hebt.


Gelieve mijn afbeeldingen niet te kopiëren, danku!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten