Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 15 november 2010

Mijn Hart vol Licht

Alle mooie Lichten, ik toon jullie mijn Hart vol Licht
Ik toon het in woorden in gedichten

Opdat jullie zonder zorgen deze dagen door kunnen komen
Dat jullie een beetje steun vinden mochten jullie dat nodig hebben

Ik toon Licht daardoor laat ik Liefde zien
Handen vol. . .kijk ze schitteren

Voel de steun koestering en hoop
Jullie hoeven toch echt niet alleen

Zodat jullie het mooie van het leven blijven zien
Zowel in jullie zelf als in jullie naasten

Zoveel Liefde aangegeven door de mooiste vallende sterren
Samen door het leven met Licht in woord en geschrift

Hand in hand. . .verbonden
Om te laten zien. . .dat we samen de kracht hebben
De kracht om alles te overwinnen

Door Licht geleid. . .in Liefde gegeven
Vanuit mijn Hart vol Licht
Aan jullie geschonken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten