Welkom op mijn netvlies.

Translate

donderdag 11 november 2010

Bewust zijn.

BEWUST ZIJN...

Hoe kijk ik met ogen niet naar iets?
Hoe hoor ik stilte met oren die horen?
Hoe voel ik mij met emoties door prikkels?
Hoe vind ik zonder te zoeken?

Is zijn niet alles?
Is alles niet zijn?

Mijn ogen zien.
Mijn oren horen .
Mijn lijf voelt.
Mijn ego zoekt.

Pfff.... ik ben nog lang niet zover,
en toch mag ik "er" zijn!
(Ilona uit Roosteren (Limburg))



Hier en Nu affirmatie:

Wanneer je naar een ander kijkt
en je voelt een diepe liefde
Wanneer je de schoonheid van de natuur
in je opneemt
En je reageert hevig,
Sluit je ogen dan even voor een moment
En voel de essentie van die liefde of die schoonheid in jou,
Onafscheidbaar van wie jij in essentie bent,
Jouw ware natuur, jouw ware zelf.

Je bent geen menselijk wezen
dat een spirituele ervaring heeft.
Je bent een spiritueel wezen
dat een menselijke ervaring heeft.


(Affirmatie Wayne Dyer)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten