Welkom op mijn netvlies.

Translate

dinsdag 9 november 2010

Wonderful World - Louis Armstrong By Ine Braat

...Seems to me it ain't the World that is so bad,
but what we're doing to it......
Love, that's the secret...
Wise words of, In memoriam: Louis Armstrong
With love

...Het lijkt mij dat de wereld niet zo slecht is,
maar wat we deze aandoen....
Liefde, dat is het geheim...
Wijze woorden van, In Memoriam: Louis Armstrong.


Lyrics:

Some of you young folks 've been saying to me:

Hey pops, what d' you mean: what a Wonderful World?
How about all of them wars all over the place?
You call them Wonderful?
And how 'bout hunger and pollution?
They ain't so Wonderful either!

But how about listening to old pops for a minute...
Seems to me it ain't the World that is so bad,
but what we're doing to it.
And all I am saying is:
See what a Wonderful World it would be,
if only we'd give it a chance!
Love baby, love, that's the secret, yeah!

If lots more of us would love each other,
we 'd solve lots more problems...
And then this World would be much better.

This' what old pops keeps saying:

I see trees of green, red roses too,
I see them bloom for me and you.
And I think to myself:
What a Wonderful World...

I see skies of blue and clouds of white.
The bright blessed day, the dark sacred night.
And I think to myself:
What a Wonderful World...

The colours of the rainbow, so pretty in the sky.
And also on the faces of people going by.
I see friends shakin' hands, sayin':
How do you do?
They're really saying: I love you...

I hear babies cryin', I watch them grow.
They'll learn much more than I'll ever know.
And I think to myself:
What a Wonderful World...
Yes, I think to myself:
What a Wonderful World....


Dutch Translation:


Sommige van jullie, jonge mensen, zeggen tegen me:
He pappa, wat bedoel je met:
Wat een Prachtige Wereld?
Wat vind je van alle oorlog over de gehele Wereld?
Noem je dat Prachtig?
En alle honger en verontreiniging?
Ze zijn evenzo niet Prachtig!

Maar wat zou je ervan vinden
om een minuut naar je oude pappa te luisteren:

Het lijkt mij, dat het niet de Wereld is die zo slecht is,
maar wat we deze aandoen...
En alles wat ik zeg is:
Zie wat een mooie Wereld het zou kunnen zijn,
Als we het alleen een kans zouden geven!

Liefde kind, liefde, dat is het geheim, ja!
Als we elkaar veel meer zouden liefhebben,
zouden we veel meer problemen oplossen.
En dan zou deze Wereld veel beter zijn.

Daarom blijft oude pappa zeggen:

Ik zie groene bomen en ook rode rozen.
Ik zie ze bloeien voor jou en mij...
En ik denk bij mezelf:
Wat een Prachtige Wereld...

Ik zie blauwe lucht met witte wolken.
De heldere gezegende dag
en de heilige donkere nacht.
En ik denk bij mezelf:
Wat een Prachtige Wereld...

De kleuren van de regenboog, zo mooi in de lucht.
Net als de gezichten van voorbijgangers.
Ik zie vrienden die elkaars hand schudden en zeggen:
Hoe gaat het met je?
Ze zeggen echt: Ik houd van je.

Ik hoor baby's huilen, ik zie ze opgroeien.
Ze zullen meer leren dan ik ooit zal weten.
En ik denk bij mezelf:
Wat een Prachtige Wereld....
Ja, ik denk bij mezelf:
Wat een Prachtige wereld....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten