Welkom op mijn netvlies.

Translate

vrijdag 8 april 2016

Schrijfsels voor je hart. ♥


True happiness isn't about the things you have.
It's about the thoughts you have.
It's called positive thinking.
not positive thing-ing.
 
 
♥ "Love is not what we become, but what we already are." ♥
➤ my Religion Is Love.
 
♥ 
 
When life knocks you down,
roll over,
and look at the stars.
 
 
You are never alone, 
in the Oneness nothing is separated 
and loneliness is just an illusion.
 
 
Zoals een zonnestraal een bloem doet opengaan, 
zo kan een vriendelijk woord een gezicht doen stralen.
 


Werkelijke liefde begint waar niets terug wordt verwacht.
 
 
Life consists of 10 percent what happens to you and 90 percent how you react.
 
 
Wijsheid zegt me dat ik Niets ben.
Liefde zegt me dat ik Alles ben.
Tussen die twee stroomt mijn leven.
 
 
– Het licht dat je uitstraalt weerkaatst op je eigen pad.
– Onvoorwaardelijke liefde is elkaar blindelings vertrouwen.
– Gevoelens zijn als gasten, laat ze komen en laat ze gaan.
– Wat je bewondert in een ander heb je waarschijnlijk verborgen in jezelf.
 
Warme groet Happy_dancing_queen
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten