Welkom op mijn netvlies.

Translate

vrijdag 31 oktober 2014

Happy_dancing_queen wil je nog wat vertellen ♥

  • Vriendschap op afstand.

Er zijn zoveel mensen op facebook die ik enkel per ziel of per hart ontmoet heb. Niet
lichamelijk. Niet met het oog. Puur van ziel tot ziel, van hart tot hart.

Toch horen ze tot de categorie “ware vriendschap.”

Elkaars ziel voelen op afstand, er zijn voor elkaar, gelijkgestemde zielen. Dezelfde interesses... Ik voel diepe liefde van sommige mensen, liefde die mij soms zelfs helen, toch heb ik enkel hun zielle energie ontmoet in mijn hart. Geloof me maar dat dit magische diepe vriendschap is.

Om vrienden te zijn hebben we geen lichaam nodig. Als soulmates of zielen elkaar tegen komen en aanraken en voelen dan heb je niet meer nodig. Het uiterlijke is niet belangrijk enkel het licht binnen in ons hart is genoeg.

♥ Warme groet happy_dancing_queen ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten