Welkom op mijn netvlies.

Translate

dinsdag 28 oktober 2014

♥ Happy_dancing_queen blogt er op los ♥

Hier een paar schrijfsels van mijn hart naar jou hart.

* Vraagje?:
Hoe oud zou je ziel zijn? Hoeveel levens heb jij al gehad denk je? Ben je ouder dan mij? Dan mag mijn lichaam 33 jaar zijn maar dat zegt niks over mijn leeftijd , maar  over mijn zieltje hoe oud dat dat kan zijn daar staat geen leeftijd op. ♥

*Wat ik je wil vertellen over knuffels.
Een knuffel kan ook van ziel tot ziel op afstand! Je hoeft elkaars lichaam daarom niet te omhelzen, maar het kan ook van ziel tot ziel.

*Dan wil ik je dit ook nog vertellen vanuit mn hart.
Ik hou van waarheid!! wieeeeeeeeeh... Maar wat is waar? Jou waarheid moet niet mijn waarheid zijn. Daarom kan je best iedereen respecteren wat hij denkt, je mag je eigen mening hebben. Der mogen meningsverschillen zijn. Want wat zie je het liefst? Een wit tekenblad of 1 met verschillende kleurtjes? We kunnen van elkaars meningen leren. Beschouw het als een levensles, of je het er mee eens bent of niet, of je iets onzin vind of niet. Ik heb ook al eens gehad dat iemand iets zij, en ik dacht, wat zegt die pipo nu? Maar door erover na te denken , na enkele dagen, valt mijne frank ( nu euro) dat die persoon gelijk had. Ik zag het toen anders dan hoe ik het eerder zag. Grappig allemaal he. Soms heb je de tijd nodig eer je iets beseft. Of voor je wakker word. Ik lees ook graag wijsheden, dat zal je wel zien op mijn facebook en websites. Soms moet ik dingen een paar keer overlezen eer mn frank valt of valt hij pas na een paar dagen. Soms moet je dingen tijd geven om te snappen, soms kan er een hele wereld open gaan als je opeens iets snapt wat je eerst niet snapte. 

Noot: Als je niet verstaat wat ik soms typ, dan is dat niet erg. Rustig maar, kom een andere keer nog maar eens terug lezen en misschien valt dan uwe frank. En als hem nie valt, dan is dat ook niet erg? Je gaat er niet aan dood als je iets van uit het niets niet begrijpt hihi. Geen stress op mijn pagina he... Anders adem in adem uit hihi... En goed diep he.  


Wat is goed en wat is slecht? Het is niets. In principe bestaat dat niet. Net zoals angst dat maak je ook aan in je kop dat heet gedachten. Dat is net zoals een naam, het heeft geen betekenis, het is niets. Tijd is ook een illusie dat bedacht is door de mens. Vroeger bij de schepping was er zelfs geen drukke agenda. De dieren zijn nog puur en kennen geen tijd zoals wij ze krampachtig besteden. Het nu is ook echt. Het verleden is enkel maar herinnering het bestaat niet meer, de toekomst bestaat nog niet en kan je enkel over doemdenken, en als je toch doem denkt over de toekomst kan alles nog zo verdraaien. Jou gedachten maken ook jou zoveel wijs wat er in de toekomst ZOU kunnen gebeuren. Enkel nu is echt: "The NOW". Mensen die denken dat ze alleen zijn vergeten dat ze zichzelf bij hebben. Mensen die liefde of geluk zoeken beseffen niet dat het al in hun zit. Eenzaamheid bestaat niet want je hebt je zelf. 

Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you  Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you Love is you

~You are Love!~
~☜ ♥☞~

Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets. Je bent alles en toch ben je niets.

~You are Love!~
~☜ ♥☞~
 
Je hoeft niet perfect te zijn, alles is al perfect en goed zoals het is. Je hoeft niet perfect te zijn, alles is al perfect en goed zoals het is. Je hoeft niet perfect te zijn, alles is al perfect en goed zoals het is.

 ~You are Love!~
~☜ ♥☞~
Het is zoals het is, het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is,het is zoals het is ♥

~You are Love!~
~☜ ♥☞~
 
*Jezelf zijn en dansen en zingen ♥ 
Schudden met die billen, af en toe is dat is "zeer" goed. Oeis, ik zit weer in mijn over vrolijk-heids fase hihi... Ik kan er ook niet aan doen dat ik een blij en vrolijk zonnig mens ben he hihi. Stralen verspreiden doet deugt. Ik nodig u uit om dit ook te doen. Tis niet moeilijk, tis gemakkelijk. hihi.  

Verklaar me gek, het mag, ik voel dat toch nie, ik ben daar nu net ietsje te zonnig voor. 

Al zing je he ho van de zeven dwergen, als je er blij van word moet je dat gewoon doen, desnoods in de volle natuur. Soms moet je durven en je gewoon je laten gaan en je innerlijke kind terug aanspreken, uwe natuur. hihi. Doet goed hoor. Wat zou je tegen houden. Denk er aan als je je het niet doet en je hebt goesting om dat wel te doen is er een illusie misschien in het denken dat je het niet mag. Of... Je bent wat verlegen. Luister: Dat is een illusie in je denken die zegt dat je het niet mag doen. Gooi die stress wolk overboord en geloof je gedachte niet, Het is niet echt, het bestaat niet, het is een fatamorgana in je denken. Al die regels dat je niet zou mogen zingen en springen in het niets is maar een gedachte een verzinsel. In principe mag het overal. Je doet er niemand pijn mee dus, dan mag het. Je word enkel zeer vrolijk van. 

Luister naar mn therapie, het werkt hoor, ik heb er geen moeite mee, bij mij shaket alles van zelf hihi.  Van links naar rechts... wieeeeeeeeeh...♥ Horizontaal over de horizon heen. Verticaal kan ook hoor hihi. ♥

Warme groetjes van,
© happy_dancing_queen






  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten