Welkom op mijn netvlies.

Translate

woensdag 4 mei 2016

Liefde vanuit de kern van je hart... ♥

Als je liefde geeft aan mensen, moet je dit dan ook vanuit je hart doen. Niet uit schijnheiligheid of om met een kudde mee te lopen omdat andere het ook maar doen. Zo werkt liefde niet. Liefde gebeurd spontaan, zonder nadenken, het gebeurt gewoon,alles in eenvoud, alles dankzij je liefdevolle hart dat spreekt, dat straalt. heart-emoticon
Zo is het ook met nieuwjaar of een verjaardag of gelijk welke feestjes. Dan geven mensen cadeautjes. Ja dat is leuk. Maar word het ook met het hart gegeven vanuit liefde, zo dat je dat echt wil geven of is het mee loperij? Is het gemeend?
En moet het juist op die dag? Nee, dat moet niet, want liefde kan je elke seconde geven in het hier en nu! 
Ik krijg cadeautjes liefst onverwachts, zo is het een echte verassing. En dan geef je niet omdat het moet. Je doet het omdat je het wil vanuit je hart.
Ik vind voornaam om dingen die je wilt geven, dat je die geeft uit je hart.
Of als je soep maakt voor je thuis dan maak je die met liefde, ook voor de andere. Als ik koekjes mee breng, dan deel ik met liefde een koekje als ik zin heb om te delen. Als ik zie dat mensen van mijn cadeautjes genieten, dan word ik blij. Door mijn blijheid krijg ik liefde terug geschonken, want wat je geeft is wat je krijgt. 
Warme liefde volle groet van Happy_dancing_queen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten