Welkom op mijn netvlies.

Translate

zaterdag 28 mei 2016

Een gevoel van niet goed genoeg te zijn...

Ik heb maar zo'n gevoel van......

"Dat ik niet goed genoeg ben diep van binnen
... al vanaf mijn geboorte hoor"

Hoor ik vaak mensen zeggen ...

Maar dat heeft niks met jouw 'gevoel' te maken.
Het is eigenlijk gewoon een Overtuiging
vanuit je denken, waaraan je een emotie koppelt.

Want hoe weet jij nou of je niet goed genoeg bent?
Ik bedoel, waar meet je dat dan aan af ?
als je geen vergelijkingsmateriaal hebt of gebruikt,

zou je niet eens weten wat goed en niet goed
of genoeg zou zijn.

Als jij jouw vergelijken met de dingen en mensen Nu
zou stoppen en jouw denken daarover,
kun je je eigen opgebouwde overtuigingen loslaten.

Dan zou je je namelijk niet eens afvragen of je wel goed genoeg bent.
Dan WEET je dat je genoeg bent en hebt en dat dat jouw Ware gevoel is.

En dan ontdek je tevens dat het aller belangrijkste is in het Leven, 

dat je vooral plezier kunt hebben in wat je doet of laat,
goed genoeg of niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten