Welkom op mijn netvlies.

Translate

dinsdag 23 februari 2016

Reiki doen bij jezelf doet wonderen.


Ik heb dit plaatje al wel eens op deze site gezet 
maar omdat dit werkt plaats ik het nog eens.
Ik doet dit samen soms met merlin healing of aartsengel Rafael of Maria of andere engelen. 
Maar is voor mij even geleden. 
Het word tijd dat ik terug met dit soort zaken begin. 
De muziek van Merlins magic for the heart
past hier super bij.
Ik zet deze muziek meestal op van Merlins magic.
En dan mijn stenen he. 
Ik ga wel liggen, anders dan kan ik geen stenen leggen op mijn chakra's.
Best is meestal de steen net niet op de chakra te leggen, dat stroomt beter vind ik zelf. 
Kan persoonlijk zijn. ♥
Op elke chakra kan je een bij passende steen leggen:
Ik heb jaspis lazullu = is een healing steen ( super mooie blauwe steen met goud in)
seleniet van 10 cm= voor alle healings goed en connectie met engelen en dergelijke
Angel aura kwarts, voor rust en engelen connectie.
Amethist voor derde oog, maar zelfs daar heb geen steen voor nodig die gaan van zelf in gang.
De chakra zit aan uw wenkbrauw. Van kinds af voel ik die al.
Fluoriet voor concentratie
Pyriet gebruik ik voor te aarden, kheb ook soms last van koude handen en voeten en neus.
Pyriet is vuursteen en lost dit in vele gevallen op. 
Hematiet: onder ander voor te aarden. 
Als ik rugpijn heb gooi ik hematiet in bed wel eens achter op mijn rug of mijn seleniet. Zonnesteen is nog beter, maar heb deze niet.
Kheb nog andere, maar zodra heb ik hier een hele lijst staan.  
Maar voor het plaatje hier boven is meer bewegen. Je kan de stenen ook rondom je leggen of in de buurt van chakra. Jaspis lazullu leg ik ook vaak aan mijn kruin (kruinchakra) maar die is zonder mediteren is mijn kruinchakra ook zeer actief. Als je dat hebt kan je zeer snel contact leggen met engelen en dergelijke. 
En op de zonnevlecht kan je ook selleniet leggen. Die kriebelt ook al van kinds af en als die kriebelt ben ik blij, ik noem het zoals lentekriebels. Ik moet er niks voor doen. 
Roze kwarts voor hart chakra.
Zo nu stop ik met typen hihi
Warme groet Happy_dancing_queen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten