Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 22 februari 2016

♥ Jij hebt de kracht ervoor...

Jij hebt de kracht , de power , om elke uitdaging , dus elke ervaring , hoe uitzichtloos deze ook mag lijken en hoe zwaar deze ook mag aanvoelen om je gedachten hierover om te buigen naar gedachten die wel constructief voor je zijn..

Je creëert zo voor jezelf een mogelijkheid om op een constructieve , positieve werkende manier om met de uitdaging om te gaan.

Probeer eens om de uitdaging , de situatie waarin je je bevind om deze van een afstandje te bekijken en vraag jezelf eens af? ...

Hoe kan deze situatie bijdragen aan mijn innerlijke groei? 
Wat mag ik nog leren over mezelf? 
Welke overtuigingen heb ik die me tegenhouden om verder te groeien?
Waar zitten mijn valkuilen? En bovenal heel belangrijk wat zijn mijn sterkste punten? 

Dit zal je veel inzichten geven over jezelf en je wijzer en sterker maken omdat je vertrouwen in jezelf hiermee groeit.

Je zal merken wanneer je tot rust bent gekomen en wanneer het je lukt om te ontspannen in een uitdagende situatie, er antwoorden op je pad worden gebracht..

Oftewel in de vorm van ineens een gedachten die te binnenschiet of een gevoel wat je ineens krijgt , of je ontmoet een persoon en die geeft je inzicht en of antwoord op jouw vragen , een liedje wat je hoort en daarin zitten jouw inzichten verborgen of steeds terugkerende getallen die je tegen komt op je digitale wekker, je telefoon, op kentekenplaten van auto's, zelfs op je kassabon kunnen ze voorkomen , of je huisdier wilt jouw een inzicht meegeven, 

kortom het zijn allemaal mooie manieren waaraan je kunt merken dat het universum je wilt helpen met jouw situatie.. 

Sta er maar voor open en je zult het zien, 

Geweldig! 

Bron: https://www.facebook.com/Liefdeslicht/

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten