Welkom op mijn netvlies.

Translate

vrijdag 4 december 2015

Tijd bestaat eigenlijk niet!

 
“Be like the flower, turn your faces to the sun.”
 ♥
 "Life is like a Mirror, it will SmiLe at you if you SmiLe at it!!"
 
 
  • Wat ik, "happy_dancing_queen" je nog wil vertellen:
 
Ik zeg he, dat tijd "niet" bestaat... Het is een verzinsel van de mens, een klok is niet gemaakt bij de schepping. Dus!!!! Ik zeg u: "happy_dancing_queen", ik spreek tot u:

 -->  Wees kalm, tijd bestaat niet. grin-emotic Het is een illusie, net zoals een fatamorgana in een woestijn. tongue-emotic Vroeger keken ze enkel naar de zon en de maan, ze kende geen seconden nog een drukke agenda. Dus relax, hou in gedachte dat tijd in principe maar iets is dat de mens heeft ontworpen.
 
 
Warme groet, Happy_dancing_queen 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten