Welkom op mijn netvlies.

Translate

zondag 13 december 2015

Mooji spreekt...

Iemand in India gaf me eens een klein blad en vroeg me er op te kauwen.
Het was heel klein, en het leek niet uit te maken, maar ik kauwde.
En terwijl ik dat deed, werd dit kleine blad op een of andere manier zoeter en zoeter en zoeter.
Op deze manier, blijf kauwen op datgene wat ik je zeg.
Vind wat je ware plaats en positie is.
Alles waar je over kunt spreken zal zich initieel bij jou moeten melden, jij bent hun getuige.
Wie of wat kun je zijn?
Ik adviseer je keer op keer opnieuw om deze eenvoudige maar ongelofelijk sterke uitleg en introspectie te volgen. Waarom?
Omdat, ook al is het de meest eenvoudige spiegel en weg, er een kracht in zit die je ware natuur als de Gewaarzijn-God-Zelf kan onthullen.
De beloningen van deze onderzoeking naar je ware natuur zijn grootser dan alles wat de wereld je kan geven.
Wie is er heldhaftig genoeg om dit op te volgen?


~ Mooji

Geen opmerkingen:

Een reactie posten