Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 23 december 2013

Even een schrijfseltje van mijn hart naar jullie toe...

Mensen geloven helaas maar wat ze lezen. Terwijl ze lezen met andere mensen hun gedachten. Men geloofd klakkeloos wat er op het nieuws komt. 
Net zo als de schoolboeken, kinderen geloven de mening van de leerkrachten, ze discuteren niet en nemen die mening aan. Een tekst lezen is lezen met iemand anders zijn hoofd /// gedachten. Daarom bedenk altijd: is het waar wat ik lees of geloof ik het maar omdat ik het lees... Meestal gaat het hier meer om meningen dan om waarheid. Vind ik .... 

Vroeger dachten ze ook dat de aarde plat was en iedereen geloofde dat en toch is de aarde rond... Daarom moet je in je eigen intuïtie geloven en aanvoelen wat waar kan zijn, wat waar is en wat onzin is... Als je maar blijft geloven vooral in jezelf ben je al op een goede weg.  




Warme groet happy_dancing_queen


                                                                              © happy_dancing_queen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten