Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 23 december 2013

Cadeautjes geven met Kerst en Nieuw....

Ik vind eigenlijk die Kerst cadeautje zo een Commerce zo... Het is eigenlijk mee loperij. Ik doe het omdat de andere het ook doen... Dan stel ik me de vraag geef je cadeautjes met je hart? Want normaal geef je het niet zomaar een cadeau. Ik heb nog geen cadeautjes gekocht... 

Ik kan beter onverwachts mensen een cadeautje geven dat op dat moment met mijn hart gegeven word. Zonder mee loperij. Ik hou niet van kopie gedrag. 


En dat cadeautje moet niet gekocht worden. Ik hou van natuurlijke cadeautjes. Bijvoorbeeld, iemand die eenzaam is als verassing er heen gaan. Er zijn voor iemand is ook een cadeautje. Mijn hondje verassen met een wandeling voor het dorp en zien hoe ze kwispelt van blijdschap. Dat is een cadeau van plezier dat terug onverwachts naar mij terug word gezonden. De blijdschap van mijn hondje. Ik geef graag cadeautjes met mijn hart. Zonder bij bedoelingen. 

Cadeautjes geven moet niet enkel bij feestdagen maar kan het hele jaar door... De grootste verassing gebeurd altijd onverwachts en niet per datum.  Ik wilde dit maar even kwijt. Kwas weer zo aan het nadenken. Nu niet verkeerd over me denken he... Dit is gewoon hoe ik denk en niet vervormt door iets of iemand anders, maar dit is de echte mij hoe ik maar denk. ;)  Mijn unieke ik verteld dit gewoon aan jullie... Vinden jullie dit niet, dan laat mijn mening in waarde want ik laat de jouwe ook in waarde. Wil niemand omvormen, wil enkel mensen aan het denken zetten.  Dat doe ik graag. Tot later lieve mensjes allemaal. 



Warme groet,
  happy_dancing_queen



                                                                                  © happy_dancing_queen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten