Welkom op mijn netvlies.

Translate

maandag 16 november 2015

Schrijfsels van mijn hart naar jou hart ♥

Als je eigenlijk weet wat liefde is en wat het doet, weet je ook dat je al hoog beschermd bent! grin-emoticon heart-emoticon Ik vind dat. wink-emoticon Dus maak er gebruik van lieverdjes van mij. Voel het...!!! Wees het!!! Adem het!!! Geef het!!! 
We hebben liefde in ons. Het grootste en mooiste ding bezitten we. Waarom zouden we het dan niet gebruiken? smile-emoticon We kunnen elkaar helpen en liefde geven. heart-emoticon Liefde geven is te mooi om het links te laten liggen. Liefde is het mooiste levenswonder dat er bestaat, het maakt alles zo mooi. Liefde laat je voelen wie of wat je bent. Laten we het maar over de hele wereld strooien. Iedereen moet liefde voelen voor hen die vergeten zijn dat het aanwezig is hun zelf. Als je veel liefde geeft aan alles en iedereen, gaat op den duur alles vanzelf liefde zijn, je hoeft er niet meer bij na te denken om liefde te sturen naar dingen.  heart-emoticon 
heart-emoticon *heart-emoticon
Ik hoop dat mn teksten je hart zal openen! Dat is mijn wens.  
heart-emoticon Grtjs Happy_dancing_queen
 
Love is energy.
The greatest energy there is!
Only You can create your own love in your life. By loving yourself wholeheartedly, and by that being able to also love the people around you wholehearteldly. 


Love is the key to the higher levels. Your personal key to feel awesome is to first love yourself as whole, by loving the duality within yourself as an unique human being equally (grow in self-esteem). The more yourself you love, the more alive you feel. To feel alive is to feel freedom. Freedom is awesome! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten