Welkom op mijn netvlies.

Translate

dinsdag 29 september 2015

Je bent niet alleen ♥



Daar waar jij je alleen voelt ben ik bij je. Daar waar je raad nodig hebt fluister ik in je oor.
Daar waar jij een knuffel nodig hebt sla ik mijn vleugels om je heen. Daar waar je mensen op je pad nodig hebt, fluister ik ze in dat ze contact met je op te nemen.
Daar waar je een nieuwe weg nodig hebt geef ik je de moed om de eerste stap te zetten.
Daar waar jij je eigen grenzen aan mag geven, geef ik je kracht. Daar waar je de weg kwijt denkt te zijn stuur ik je tekens.

Ik ben altijd in de buurt,
met Liefde, heling en bescherming.
Ik kan niets voorbij jouw vrije wil doen.
Het enige wat jij hoeft te doen is te vragen en je handen te openen om te ontvangen.
Je engel ♥

Bron uit het boek: Parel van het licht, moed en verlichting op je pad.
Facebook link: Parel van het licht ♥

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten