Welkom op mijn netvlies.

Translate

zaterdag 21 februari 2015

Wat ik je wil vertellen:

Ik hou van de aarde. Ik waardeer de prachtige wereld waar ik in leef. 
Ik woon in een wereld vol liefde en acceptatie. Ik straal acceptatie uit. 
♥ Ik leef in het nu. ♥


Al mijn ervaringen maken deel uit van het rijkdom en volheid van mijn leven.
Ik accepteer mezelf met al mijn kanten. In bewust denken ligt mijn kracht. 
Ik ben waar ik nu ben, op dit moment, om iets te leren. 
Ik herken nu mijn creativiteit en ik prijs haar. Ik creëer mijn leven elke dag weer. 
Alle levende wezens zijn familie van mij. 
Elke dag is een feestdag.



We creëren onze eigen gevoelens door de gedachten die we verkiezen te denken.
We zijn in staat om andere keuzes te maken en andere ervaringen te kiezen. 
Gevoelens zijn gedachten die zich in het lichaam manifesteren.



Liefde lost altijd het geweld op. Ik geloof in de kracht van liefde.
We zijn allemaal geschapen door dezelfde macht.
Er heerst vrede in mijn lichaam. Het is gezond en gelukkig, en dat ben ik ook.
Een goede gezondheid is mijn Goddelijk recht.



Heling van de aarde: Ik zie voor me dat de aarde geheeld en volmaakt is. 
Iedereen is gevoed, gekleed, gehuisvest en gelukkig. 
--> Ik deel mijn middelen van bestaan en mijn kennis met al wat leeft.



Alles wat we nodig hebben is aanwezig.
Door van mezelf en andere te houden, kan ik alles uit mezelf halen wat er in me zit.
 Ik ben een unieke uitdrukking van het leven. Ik ben een licht in de wereld. 
Als je iets nieuws leert, steun jezelf dan liefdevol tijdens het leerproces. Sta klaar voor jezelf.
Van mezelf houden is mijn toverstaf.




Warme groet

© happy_dancing_queen

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten