Welkom op mijn netvlies.

Translate

zondag 17 augustus 2014

Een paar schrijfseltjes voor jou van mij... ♥

Hoe meer je herkent dat jij niet het denken bent maar de waarnemer van het denken, des te meer zal het denken zijn vermogen verliezen om jou ongelukkig te maken. 


Beschouw geld
niet als een bezit .
Maar als een verantwoordelijkheid
om er de juiste bestemming
aan te geven .

Kahlil Gibran 


RESPECT the OLD when you are YOUNG.
HELP the WEAK when you are STRONG.
CONFESS the FAULT when you are WRONG.
BECAUSE ONE DAY in life YOU will be OLD, WEAK & WRONG. 


Elke relatie is een reflectie van de relatie met jezelf (Deepak Chopra)



“In the garden my soul is sunshine” ♥ Joepieeeeeeeeee!!!


♥ De mens heeft twee oren en één mond om twee keer zoveel te luisteren als te praten♥

♯Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst♯


i am another you.
˙ǝɯ ɹǝɥʇouɐ ǝɹɐ noʎ


"Ik ben de regisseur van mijn eigen gedachten en ik bedenk prachtige nieuwe rollen voor mezelf"


Het slechte nieuws luidt: de tijd vliegt
Het goede nieuws: jij bent de piloot

Louis Aragon









Geen opmerkingen:

Een reactie posten