Welkom op mijn netvlies.

Translate

zaterdag 27 april 2013

Eigen schrijfsel van mezelf... ♥

Als je iets geeft met je hart dan verwacht je ook niets terug want anders is dat niet met het hart gegeven. Dat vind ik zo. Wie vind dit nog? Daarom heb ik dikwijls zo wat tegen gevoeltjes met verjaardag cadootjes of kerstcadeautjes. Mensen WILLEN iets terug, word het dan nog met liefde gegeven? Dan wil ik liever niks. Als ik iets geef wil ik er niets voor terug. Het is een beetje een comcercieële ( hoe schrijf je dat woord nu???, Je weet wat ik bedoel he? Commerce ) boel he. Vind je niet. Als ik een cadeautje geef , geef ik het nog het liefst onverwachts zodat het een echte verassing is, want ik verras graag mensen. En dat hoeft niet op een hoog dag te zijn want dan zijn er weer te veel verwachtingen.

Als je geen te hoge verwachtingen stelt in je leven heb je ook minder tegenslagen vind ik. Vind ikke he. ♥ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten