Welkom op mijn netvlies.

Translate

dinsdag 31 mei 2011

Dit heb ik geschreven voor iemand en dat ze het goed in haar oren knoopt...

Jij mag zeker trots zijn. Je bent dan ook uniek. Alles is perfect , jij ook ... En toch ... Je mag fouten maken dus moet niet alles perfect zijn. Door foutjes krijgen we lessen. Door het goede krijgen we een overdosis aan plezier. en ja... Wat is goed en wat is slecht he, ach dat is zo relatief. Wat ik goed vind , vind een ander misschien slecht. Daarom heb ik over niemand een oordeel en laat mensen in hun unieke waarde. Doe gewoon door hoe jij bent. En laat je niet doen. Alles is goed zoals het is en jij bent ook goed zoals je bent. ;) Laat je niet veranderen door andere die oordelen. Alles is goed zo...


BTW: mensen kunnen tegenwoordig hunzelf niet meer zijn. Helaas. Als je je zelf kan zijn, mag je je gedacht zeggen, dat mensen weten wat er in je omgaat. Draag geen masker en ben je zelf, als je je zelf bent kunnen de meesten er niet mee om, omdat het de waarheid is. Maar wat is er mis met jezelf te zijn? Soms als je denkt dat je fout bent dan kan het zijn dat het een illusie is. Omdat de mensen het in praten als fout denk jij ik ben fout. Voel zelf aan wat goed en fout is. Jezelf blijven is dit ook. Je kan het en je doet het. Je mag gerust met je neusje in de lucht lopen hoor en loop vooral niet gebukt. Doe je borst vooruit en de neus in de lucht en zeg tegen je zelf , ja ik besta en ik mag er zijn. En laat de mensen maar denken. :) En dan voel die kracht in je dat naar boven komt. Een kracht die niet te temmen is. :)


Warme groetjes van Happy_dancing_queen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten