Welkom op mijn netvlies.

Translate

zondag 6 maart 2011

Spreukjes en wijsheden♥♥

Het leven is eeuwigdurend;

en de liefde is eeuwigdurend;

en de dood is

slechts een horizon;

en een horizon is

niets behalve de begrenzing

van onze waarneming...


Geloof niets omdat een wijze

het zou hebben gezegd

Geloof niets omdat

de meerderheid het doet

Geloof niets omdat

het geschreven staat

Geloof niets omdat ze zeggen

dat het goddelijk is

Geloof niets omdat

iemand anders het geloofd

Geloof alleen in wat

je zelf als waar ervaart.


Er is niet één ding in het Universum

dat niet perfect is.

Alles voltrekt zich

volgens dit perfecte ontwerp.

Elke ziel

is een soevereine entiteit,

de ervaringen

voor zichzelf scheppend

die het wenst te ervaren.

Dit is inclusief de ervaring

van Transformatie

van dit leven

naar het volgende...


Als je niets aan

een probleem kunt doen,

steek er dan geen energie in,

maar laat het gewoon los...


“De dwaas doet

wat hij niet laten kan

De wijze laat

wat hij niet doen kan”


Een groot mens is hij,


die nimmer zijn kinderhart verliest.


Meng-tse


Het eenzaamste plekje op aarde,

is een hart zonder liefde.


Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken blijf ik denken zoals ik altijd dacht

Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht blijf ik geloven zoals ik altijd heb geloofd

Als ik blijf geloven zoals ik altijd heb geloofd blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan

Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt











Geen opmerkingen:

Een reactie posten