Welkom op mijn netvlies.

Translate

woensdag 29 september 2021

The Lion King - Circle of Life | Musical Awards Gala 2018


Zo mooi en levendig. Ik krijg de hele tijd kippenvel, want dit doet wel wat met mij. ♥
Ook omdat ik zelf al lang niet meer on stage heb gestaan. ♥ 
Omdat ik altijd gedanst heb en ook mee geholpen heb achter de schermen ook als grimeur en make up artiest en als kapster. Zelfs heb ik kleren helpen maken en rekwisieten. Op kinderen moeten passen. Zorgen voor drank en dat alles klaar staat. 

Zelfs heb ik in Amerika rond getoerd en ook bij Fabian gedanst van 2 Fabiola en in zijn showgroep gezeten. klassiek ballet, modern, Jazz, house dans discotheekdans, freestyle... Ik heb alle soorten dans wel gedaan. Zelfs salsa en Afrikaanse dans...

Voor koning Boudewijn en Koningin Fabiola opgetreden, Prinses Astrid... Dus mijn hart klopt wel voor dit. Maar niet meer als artiest maar gewoon. Al blijf je wel artiest. Het moet combineerbaar zijn met mijn job ook. Eigenlijk is een creatieve job wel leuk voor mij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten