Welkom op mijn netvlies.

Translate

vrijdag 31 oktober 2014

Happy_dancing_queen verteld over haar zielle-dansje♥

Mensen die dansen die zijn gelukkig op dat moment, dat kan niet anders. Mensen die fluiten en zingen op een moment die zijn ook gelukkig. Is toch zo? Ik ben gelukkig als ik dans. Hoe dan ook. Het geeft me kriebels van boven tot onder en voel zo alle energie rondom mij en in mij... Mijn energie vliegt als draaikolkjes van links naar rechts. Van boven naar beneden. Het vult de kamer de plek waar ik ben. Mn energie veld gaat ver, zeer ver en toch blijft het bij mijn hart, maar verspreid alle licht wat in mij zit. Een powerfull ding als je danst!!! 
 

Is het omdat je gedachten loos word of verdwijnt in het niets dat het zo leuk is, of is het die bijzondere energie die je voelt, vanaf je hart tot zo ver weg in het oneindige.

Ik ben verliefd... ♥  Op mn zielendansjes. Hoe word ne mens vrolijk? Ga gewoon dansen en word je totale zelf. Van uit het niets, zweef , dans , voel.... Laat je ziel je lichaam dragen.

Mn liefde is dans, ik denk dat ik daarmee ga trouwen want het bezorgt me vlinders in mijn buik hihi... Zo vrolijk gevoel. Ik voel me heel zonnig en sterk, ik voel me stralen. De zon is trots dat ik zo straal als haar. Ze wil niks liever dat mensen en alles wat leeft straalt. 
 

Soms tijdens het dansen voel ik me zo goed en ook gedachten-loos dat ik toch vergeet dat ik een lichaam heb en dan dans ik met mn ziel en toch dans ik verder met mn lichaam, het gebeurd allemaal automatisch zonder nadenken. Het blijft magisch. 

De muziek tonen zitten juist om de juiste pas te doen in het nu moment. Ik weet meestal al welke toon of trilling er komt van muziek. Ik voel dat aan met mn hart. Daarom dat ik zo goed ben om op het nu moment in vrijheid te dansen. Ik heb er voeling voor. 

Ik krijg tijdens mn dansen ook veel kippenvel, net of iemand me aait. Voel dan energie die me een power boost geeft. Het kriebelt, in mij, maar ook buiten mijn lichaam. Iets streelt mijn ziel tijdens het dansen. Ik denk als ik sterf en de laatste kus aan mezelf geef aan mn lichaam en mn mn ziel mn lichaam los laat dat mijn zieltje nog verder danst tot in het oneindige.

♥ Groetjes Happy dancing queen. ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten